Sinds januari woon ik samen met mijn partner en twee kinderen in Leersum.
Vanaf december 2016 ben ik werkzaam in de kinderopvang. En vanaf mei 2026 ben ik werkzaam bij De Bosuil.
Wat mij aanspreekt bij De Bosuil is dat er veel aandacht en respect is voor de natuur en dat kinderen in alle rust en ruimte de wereld kunnen ontdekken.
Mijn werkdagen zijn dinsdag, woensdag en donderdag, ik zal op het kinderdagverblijf werkzaam zijn maar ook op de BSO.